Hei, anteeksi ensimmäisen osan lyhykkyyttä, en vain jaksanut odottaa tämän ilmestymistä! Mä vannon, kautta kiven ja kannon että osa 2. on tooosi pitkä. Ja ensimmäisen osan pariin.


Hei, Olen Minnie Marmorina. Muutin juuri isäni luota tällaiselle tontille.


Tein kotini laudoista, tiili on kallista, ja minulla olisi mennyt ikuisuus!


Nyt kun lehti tuli, alan täyttää heti ristikoita. Rakastan niitä.
- Tämä sana on selvästi aasi!
Löysin myös töitä, olen poliisi.


Oho! Mitäs tämä kuva täällä tekeee?Nolostunut


On ollut paljon puuhattavaa tuossa talon teossa. Menen nukkumaan.


Hy-hyvää yötä. Tai päivää. (tajusitteko päivää?)


Nämä naapurit tulivat ensimmäiseksi tervehtimään. Tuohan mies on komea!


-Hei. Olen Benjamin, Benjamin Lohela, mies esittäytyi minulle.
- Ja pian varmaan Marmorina... Mietin mielessäni.


Pian juttelimme, kaikesta, eikä miinuksia tullut. Se oli Se Oikea.


Paitsi, nyt. Huomautin siitä, kuinka kovasti pidän miehistä jotka soittavat kitaraa, ja hän ei tainnut osata soittaa...


- Hei, toi mun postinkantaja.. Psstt! Juorusin Benjaminille.


Pian ystävyytemme meni halailun puolelle...


... Ja suukottelun... Ja sitten hän muutti luokseni. Uudistimme talon.


Noh... Sitten se meni vähän pidemmälle...


-Minnie Marmorina? Nyt aion kosia, sinua, en ole hyvä tässä...
- A-autan sinua, sanon KYLLÄ!


Ilo ei ollut pitkällä... Yhtä äkkiä Minnie juoksi pöntölle. Hänen pitäisi mennä töihin nyt!

Seuraavassa osassa näet missä työssä Benjamin on, ja seuraavassa osassa selviää oksennuksen syy! Muista kurkata jokaiseen extraankin, Ja kommentoikaa!

Kysymyksiä!
1. Miksi Minnie oksentaa?
2. Missä työssä Benjamin Lohela on?
3. Mitä muuta tapahtuu?
Kerro kommenttiin vastauksesi!