Anteeks! Ei tää ollukkaan pitkä... 3 on! ;D (oon järkevä kun lupailen enkä kuitenkaa pidä...) Joo ja alkaa!


Onneksi pääsin pian menemään töihin, oih! Kello on jo vartin yli! Tulen tulen TAAAXIII!!


Tavalliseen tapaan, töiden jälkeen tulin. Taxi jätti pihaani vahingossa tuollaisen rumiluksen. HE-HEI! Olen raskaana!


Kohteliaasti hyvästelin tämän ja annoin suunnan missä päin täällä Britneyssä on Makkaraisenkuja. (*Kaupungin nimi on Britney*)


- Kukas se siellä? Benjamin huuteli mahaani. Oli yllättävää tietää että pian on isä. (Jos ihmettelette alusasua, niin kävin nukkumassa hetken)


Tässä kuva siitä, taisiis oho! Tuossa minä rentoudun... -.-'


Ja takaisin todellisuuteen, tuo söpöliini lauloi minulle serenaadia, joka on tooosi romanttista. (extrassa kerrotaan mitä Benjamin lauloi)


-Mitä?! Minä huusin kun näin sosiaalityöntekijän tuovan tummaa lasta pihaan. Hän jätti sen vain makailemaan. En ehtinyt kysyä, mutta Benjamin selventi, että oli tehnyt yllätyksen. En kuitenkaan ollut kamalan onnellinen. Adoptoiminen maksoi ihan kamalan paljon! Mutta, Ben sai maksaa. Tuo pikkuinen osasi kertoa nimensä.
- Minä olen Timppa, se sanoi. Ihmettelin Timppa-nimeä. Pian Benjamin sanoi:
- Simppa.


Mitä?! Kysyin Beniltä.
- Sen nimi, Benjamin selvensi.
- Ahaaa! Siis olet Simpanssi? Sanoin leikkimielisesti Benjaminille.
- Ei, kyllä sinä tiedät, ei tuo osaa vielä puhua, tai sanoa Ässää.
- tai tanoa ättää, Simppa toisti.
Minä nauroin.


Pian Simpalle tuli väsy, ja laitoin sen kehtoon. Pian mahassa väänsi.


- Oooo! Ben, älä sinä siinä vain seiso vaan autaaaaaaaa!
- Anteeksi!Mitä minun pitää tehdä?


- A-aha. Ei vielä mitään, sanoin pettyneenä.
- Hööh! Mä olisin halunnut nähdä sen, Benjamin huusi.
- Vooi, kulta! Kyllä sinä sen vielä näät.
Pian mahaa väänti uudelleen. NYT SE TAPAHTUUU!!!


- Voi kuinka suloinen! Huusin heti nähtyäni sen.
- Hienoa! Se tuli! Mikä sen nimi on? Benjamin kysyi.
- Britney? Eiihh... Nyt tiedän! Paris! Paris, se on Paris! Huutelin.
- Paris? Hyvä nimi! Benjamin sanoi vielä.

Muista kurkata extraankin!